Επικαιρότητα

Προστατέψτε την καρδιά σας στη ζέστη

Προστατέψτε την καρδιά σας στη ζέστη

Προστατέψτε την καρδιά σας στη ζέστη

Προστατέψτε την καρδιά σας στη ζέστη: Ασκηθείτε με ασφάλεια

Ασκείστε τακτικά , αλλά τώρα είναι καλοκαίρι .Μην αποφασίσετε ότι αυτή είναι η στιγμή για ένα μικρό καλοκαιρινό διάλειμμα από το πρόγραμμα άσκησης σας. Είναι σημαντικό να συνεχίσετε την άσκηση στη διάρκεια του καλοκαιριού, επειδή οι θετικές επιδράσεις της χάνονται πολύ γρήγορα μόλις σταματήσετε να ασκείστε. Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι πολλά από τα βασικά οφέλη χάνονται σε τέσσερις έως έξι εβδομάδες μετά από τη διακοπή της άσκησης. Είναι όμως εξίσου σημαντικό να παραμείνετε ασφαλείς όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει

Να είστε πιο έξυπνοι από τη ζέστη

Δεν μπορείτε να αγνοήσετε τη ζέστη , γιατί αυτό μπορεί να καταλήξει στη θερμική καταπόνηση, θερμοπληξία ή άλλα προβλήματα. Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές για όλους:

Ενυδάτωση . Διατηρήστε την ισορροπία άλατος-νερού στον οργανισμό σας πίνοντας άφθονα υγρά (κατά προτίμηση νερό) πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σωματική δραστηριότητα. Να αποφεύγετε τα αλκοολούχα και καφεϊνούχα ποτά.

Ασκηθείτε εξυπνότερα, όχι σκληρότερα.

  • Ασκηθείτε κατά τις πιο δροσερές ώρες της ημέρας, κατά προτίμηση όταν η ηλιακή ακτινοβολία του ήλιου είναι ελάχιστη – νωρίς το πρωί ή νωρίς το βράδυ.
  • Μειώστε την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης σε υψηλές θερμοκρασίες ή σχετική υγρασία.
  • Κάντε τακτικά διαλείμματα. Βρείτε κάποια σκιά ή ένα δροσερό μέρος, σταματήστε για λίγα λεπτά, ενυδατωθείτε και αρχίστε ξανά.
  • Όταν η ζέστη αφόρητη, δοκιμάστε δραστηριότητες σε εσωτερικούς, δροσερούς και κλιματιζόμενους χώρους

Προσαρμογή το καλοκαίρι. Αφήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί στη ζέστη μέσα από σταδιακή επαναλαμβανόμενη ημερήσια έκθεση. Η αύξηση της κυκλοφορικής επάρκειας του

σώματος και της αποτελεσματικότητα της ψύξης, διαδικασία που ονομάζεται εγκλιματισμός, συνήθως συμβαίνει σε 8 ως 14 ημέρες.

Ντυθείτε κατάλληλα. Θυμηθείτε, δεν είναι η εφίδρωση που δροσίζει το σώμα αλλά η εξάτμιση του ιδρώτα στην ατμόσφαιρα. Να φοράτε ελαφριά, ανοιχτόχρωμα ρούχα με υφάσματα που αναπνέουν όπως το βαμβάκι. Προσθέστε ένα καπέλο ή / και γυαλιά ηλίου.

Συνεργαστείτε. Εάν μπορείτε, ασκηθείτε με ένα φίλο ή μέλος της οικογένειας σας. Είναι ασφαλέστερο, και θα μπορούσε να είναι πιο διασκεδαστικό να έχετε κάποιον στο πλευρό σας.


Ναγνωρίζετετισυμβαίνει

Επειδή η έντονη άσκηση σε θερμό και υγρό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει σε θερμική καταπόνηση, θερμοπληξία και τις συναφείς επιπλοκές , θα πρέπει να γνωρίζετε τα σημάδια του κινδύνου για να μπορείτε να προφυλαχθείτε.

Τα συμπτώματα της θερμικής εξάντλησης:

  • πονοκέφαλος
  • έντονη εφίδρωση
  • κρύο, υγρό δέρμα, ρίγη
  • ζάλη ή λιποθυμία (συγκοπή)
  • αδύναμος και γρήγορος σφυγμός
  • μυϊκές κράμπες
  • γρήγορη, ρηχή αναπνοή
  • ναυτία, έμετο ή και τα δύο

Εάν εμφανίσετε αυτά τα συμπτώματα, μετακινηθείτε σε ένα δροσερό μέρος, σταματήστε την άσκηση και να κάνετε ένα ντους  με κρύο νερό και να πιείτε άφθονα υγρά. Μπορεί να χρειαστεί να αναζητήσετε  ιατρική βοήθεια.

Τα συμπτώματα της θερμοπληξίας

  • ζεστό, ξηρό δέρμα χωρίς εφίδρωση
  • δυνατό και γρήγορο σφυγμό
  • σύγχυσης ή / και απώλεια των αισθήσεων
  • υψηλό πυρετό
  • σφύζον πονοκέφαλο
  • ναυτία, έμετο ή και τα δύο

Εάνεμφανίσετεαυτάτασυμπτώματα, ζητήστεαμέσωςιατρικήβοήθεια.

 

HELLENIC ROTORS  26 I. VARELA STR. ACHARNES 13673

CELL: +30-6945-373107, +30-6944-269895    FAX: +30-210-2467297

Δημοσιεύτηκε στις
Ανήκει στις Επικαιρότητα